fredag 25 april 2008

Fredag och Husse!

Imorse var Fixa första hund på dagis med egen "frukostpåse". I gårdagens blogg stod det ju att det fungerar bra för henne att äta frukost på dagis, när de andra hundarna blir intresserade av Fixa matsäck ;) Matte slutade tidigare på eftermiddagen men det var många olyckor som hänt i trafiken, (hoppas att alla klarade sig bra) så det gick att köra i 10-30 km/h större delen av sträckan som matte körde på E6. Detta gjorde att Fixa hämtades tidigare än tidigare i veckan men ändå senare än matte tänkt.
Husse och hans föräldrar kom hem efter att ha varit några dagar i norra England. Fixa sprang förbi husse först och hälsade på hans föräldrar. Då var husse lite besviken :( ... men nu har Fixa och husse gosat efter maten så nu är det tre musketörer igen:x
Det lät lite ifrån vardagsrummet förrut. När matte kom ut så hade Fixa husses flygbiljett i munnen. Vet inte om det skall tolkas som:- jag vill också ut och resa eller:- om jag äter upp biljetten så kan du inte åka iväg igen husse utan får stanna hemma med mig?


Fixa käkar middag, sittande.


Fixa med husses boardingkort ville också åka till England.

Ha en go kväll på er alla bloggläsare!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad söt hon är flygFixan! :)
Bra att allt gick bra med både flyg och bilresor idag!! Ha en underbar helg!

Anonym sa...

Vilket gulligt kort på Fixa med husses biljett :) Hon är för härlig eran Fixa!

Lena sa...

Fixa siktar nog på att komma till Crufts :). Jag tror att hon var lite sur på husse som hade varit borta för jag har sett samma reaktion hos andra fieldar när husse eller matte kommit hem från resor. Undrar om biljetter smakar gott? :D
Trevlig helg och kram till charmiga Fixa!

Anonym sa...

Hej Elin o Fixa!
Tack för "avtrycket" i min blogg.
Brukar titta in på er blogg, men är dålig på att göra "avtryck".Jag tycker det är jättemysigt att följa olika fieldar i landet. Ha en trevlig helg! Eva med hundar på kennel Fielfare.

Anonym sa...

Söta Fixa som vill försäkra sig om att husse inte åker bort igen med sin flygbiljett!
Ha en trevlig helg!

Anonym sa...

Kanske är tur att biljetten var använd..Håll hårt i biljetterna nästa gång ni ska iväg *flinar*

Ha en go helg!!!

Anonym sa...

Jag tror det betydde att husse inte skulle kunna åka i väg igen!!! Hon är smart lilla Fixan.*ler*

Skicka en kommentar