lördag 10 januari 2009

Lördag

Fixa och husse var snälla och skjutsade matte till jobbet i morse. Därefter åkte de förbi bageriet på vägen hem så husse fick en nybakad fralla till frukost. Husse och Fixa passade på att ta promenader och leka. Bland annat så tränade de på att Fixa inte skall dra i kopplet oavsett vilken gångtakt eller störning som finns omkring. Både igår kväll och ikväll har Fixa blivit masserad av oss med "tryckmassage"=en del av hemläxan. Igår fick vi stänga av tv:n då det var  "Let´s Dance" men idag blev Fixa masserad under skidskyttet på tv. Fixa tycker det är skönt nästan hela tiden men inte när vi är på de muskler som har mest mjölksyra. Efteråt är Fixa lite groggy, trött och avslappnad och har inte alltid full kontroll på sin kropp. I morgon är vi lediga alla tre och vaknar vi bara tidigt så blir det utflykt. Det ser vi fram emot.
Ha en bra fortsättning på helgen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är så nyfiken på Fixas massage - ska bli kul att få se det live.. Kanske något för gänget här?? :) Ha en skön kväll!!

Anonym sa...

Ha en skön söndag, hoppas ni kommer upp i tid så det blir utflykt.
Spännande =)

Unknown sa...

Tryckmassagen får mig att tänka på den som man gör inom Ayurveda - marmamassage. Hoppas ni får bra utflyktsväder!

Anonym sa...

Jag borde lära mig detta jag också! Så mkt som Rt är igång så kan hon behöva bli lite tryckt tror jag=o)
Svårt att slappna av till Let`s Dance förstår jag, skidskytte är ju trist*ooops* så det går ju bra=o)

Kram

Skicka en kommentar