onsdag 25 februari 2009

Soliga hundbilder

Mitt i veckan kan det vara bra att fylla på med solljus och bilder på hundarna från söndagens goa promenad. En del bilder är fina och andra är.....

Fixa tvärbromsar när buskompisen Lova för tillfället kanske leker krokodil???;)
Frosty njuter av att spåra goa dofter i snön.

Nu alla killar som vill ha en fortsatt bild av Fixa där ni ser henne som en graciös,rosendoftande PUMA!!! får ni blunda och hoppa ned en bit på sidan!!!!

....för denna bild påminner mer om filmen Turner & Hooch
Fixa och Lova ser ut att ha kul i snön.
Fixa i stilstudie.
Svch Maxfield Fixa som kommer springande över den vita snön:)
Mattes älsklingsbrownie!

På lördag börjar husse och Fixa jaktlydnadskurs, vilket husse sett fram emot länge.

Ha en bra torsdag! See ya!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha!! :D Vilka otroligt roliga bilder!! Tänk att min lilla goa "bebi" kan se ut som ett monster!!! Fixas slembild går inte av för hackor den heller!!

Anonym sa...

Helt underbara bilder!!
Du är en duktig fotograf =0)

Anonym sa...

hahaha, jag tänkte också på Turner & Hutch. Den var bra!!! Inte bra att Fixa visar de talangerna, killarna skräms iväg :)

På de andra bilderna är hon ju snygg som vanligt. Vad roligt med jaktlydnad...vad nu det innebär? För mig är det kul att ni ska gå kurs, men vad kursen har som mål vet jag nada om:)

Ha det bäst!!!

Anonym sa...

Oh va "söt" Fixa är på dregelbilden, en tjej i min smak säger Lotus :0) som påstår att han aldrig dreglar :O Hi Hi konstant blöt i mungipan är vad han är !
Va kul med jaktlydnad ! vi får vänta några månader än :0( för mycket snö!
Ha det BÄST !!!!!

Skicka en kommentar