söndag 12 oktober 2008

Hunnebostrand

Under helgen har vi hälsat på i Hunnebostrand. Fixa har fått följa med på sköna långpromenader vid havet men även fått "ordförståelseträning" och annan aktivitet. Vid stadgeövningen i förmiddags tyckte hon nog att hon fick vänta lite väl länge på sin äppelbit men satt snällt kvar och väntade på varsågod.

Rulla sig i gräset är såååå sköönt, tycker Fixa.

Fixa är badvakt och håller koll på matte.

Det är skönt med en egen 'liten' fåtölj att slappa i efter 
roliga långpromenader och smakat på goa räkor:)

Tack för att vi fick hälsa på! De närmsta dagarna får Fixa vara hemma ifrån dagis och även hoppa över kurser för att hon löper. Vi får träna lite hemmavid i stället.
Ha en go vecka allihopa!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Badar du i havet??!!! Det måste vara iskallt?
Det verkar vara löptiksboom, vi har två tikar i husen bredvid som löper. Tussarna har det jättejobbigt=)även tussarnas promenadkompis löper...
Ha en bra vecka!

Unknown sa...

Fina bilder men jag hajade också till - badade matte? Brrrr!!! Tänk att det kan vara så härligt att rulla i gräset, våra "flickor" håller jämt på i mossan och gräset utanför huset. Vad bra Fixa har det med egen fåtölj :)! Trevlig vecka, hoppas löpet inte blir jobbigt för rara Fixa.

Fixa sa...

Jodå, Fixa var badvakt och matte tog sig ett snabbdopp. Det var kallt men skönt, mest skönt efteråt. Fixa var ju också ute i vattnet men tycker mest om att ha benen på botten. Än så länge går löpet bra för Fixa som nu gillar att kramas, mer än tidigare.

Anonym sa...

Huga mig!!! Elin, du badar på riktigt!! Tänk att du är en vinterbadare!! :D
Jag är inte avundsjuk!! ;)
Jodå det är nog många som löper nu.. dock inte hos oss. De löper i januari och juli hos oss.. så har det varit de senaste åren i alla fall.

Anonym sa...

Säger som de andra, helt otroligt att du badar NU!! Till skillnad från Madelene är jag avundsjuk, din badsäsong blir ju så mycket längre! Min begränsar sig till högst 2 månader om året:-)! När brukar ditt första vårdopp vara? trevlig vecka!

Anonym sa...

Men Elin! Har du ingen känsel i huden el är du helt enkelt självplågare?! Vilda hästar hade inte fått ner mig i havet vid denna årstiden kan jag säga, dagens sanning=o)

Skicka en kommentar