lördag 9 februari 2008

Salt böna

Vi har en lugn helg- lagom korta raststunder.Vi njuter av solen det går bra, även om det är kortare stunder. Fixa tyckte det var spännande med skidskyttar på tv-hon var framme och nosade på skärmen:)
När matte städade badkaret kom Fixa och fick dricka rinnande vatten från handduschen-mmmm det var speciellt gott med rinnande vatten. Mera, mera rinnande vatten ville Fixa ha
Det finns en salt liten böna :-X här i familjen som gillar räkor-färdigskalade. Fixa får några räkor ibland och då brukar hon slicka sin lilla skål flera varv för att få med varenda liten smula \:D/

Slapparbilder på Fixa

Fixa med husse i soffan

Närbild på sovande Fixa

Fixa som slappar
Ha en go lördagkväll >:D<

4 kommentarer:

Anonym sa...

En typisk fieldstil. Gärna ligga och knô på nått, kudde eller knä går lika bra. Och sedan är det detta med att ligga på rygg...ännu en fieldstil. De är för härliga... Kul att se hur hon växer, de går fort nu :-) Vi ses på träffen i mars...
Majsan å fieldarna i Ulricehamn

Anonym sa...

Finns det ben i kroppen på henne? Hon ser så härligt lealös ut där hon ligger..
Räkor har jag inte testat på mina, däremot sillfileér..jösses, dom blev nästan ovänner med katterna om vem som skulle ha flest*asg*

Ha en trevlig helg!! (jag ska ge f-n i tändstickorna ett tag tror jag..*s*)

Anonym sa...

Härliga Fixa - som ser så go ut när hon slappar!!! :D
Ha en härlig helg ni tre!

Anonym sa...

Hon ligger som om om hon somnat mitt under lek! härliga matvanor hon har den där Fixa*asg*. Hon kan då verkligen njuta av livets godsaker. Rut dricker också gärna rinnande vatten. Häller jag upp vatten i en skål när vi tränar så duger det inte, däremot om hon får dricks ur pet flaskan medans jag häller så går det bra. de är för härliga våra hundar!*ler' //Anki

Skicka en kommentar