söndag 19 oktober 2008

Söndag

Idag så tog vi vår morgonpromenad till ett helt nytt ställe. Vi gick längs golfbanan upp till ett naturreservat som heter Hökälla. Där finns det en massa djur, främst får som betar. För Fixa var det länge sedan hon såg får. Gissa om det var en Fixa i turbofart när hon väl fick syn på fåren som gick tillsammans med ett gäng gräsänder och svanar. Det måste ha tiltat i huvudet på Fixa för hon blev helt galen och vill in genom stängslet. Fixa lugnade dock ner sig och nu har vi ytterligare ett bra ställe dit vi kan gå för att träna stadga :)

Fixa har hjälpt till med detta inlägg!
Husse och Fixa mitt i promenaden.
Fina höstfärger.
Kvillebäcken
Fixa spanar på ulltussar.

See you later alligator!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig promenad i härligt väder. Såna här dagar är hösten helt okey =)
Kul att Fixa gillar att blogga!

Ha en fortsatt skön söndag

Anonym sa...

Duktiga Fixa som hjälper till att blogga!! :D
Härlig promenad ni hade!! Får gillar jag!! Fixa också förstår jag.. Nils vill alltid gå sin långpromenad på kvällen.. jag gillar förmiddag bäst..
Madelene med gänget

Unknown sa...

Vackra höstbilder men finast är Fixa :)! Vad bra med Field-hjälp vid datorn :)! Jag har inte hängt med i svängarna när du har uppdaterat för jag lyckades inte prenumerera på dina inlägg. Ett Fixa-skall varje gång vore toppen! Jag ska försöka igen. Ha en fin höstvecka!

Anonym sa...

Bra med ytterligare ett ställe att träna stadga på, toppen! Får är spännande djur, luktar konstigt, och är de inte nyklippta ser man ju inte vilket som är fram el bak=o) Underbara höstbilder...finns det något vackrare för sinnet än en klar, solig höstdag?!

Skicka en kommentar