söndag 30 mars 2008

Söndagsmorgon

Fixa med tvåbenta tog en morgontur i solskenet, en underbar morgon i Göteborg. Vi har förmånen att bo 500 m. från Göteborgs största (större än slottsskogen) men troligen mest okända parkområde, Hisingsparken. Vi gjorde en liten toppbestigning till en av utsiktspunkterna och då husse hade sin mobil med så kommer här några bilder.


Bild tagen i morgonmotljus när Fixa och matte tittar in mot Göteborg.


Fixa och matte med Slätta Damm bakom sig.

När vi kom hem så blev det en dusch med efterföljande kloklipp för Fixa och frukost för tvåbenta.

Ha en bra dag alla bloggläsare.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt ni ser ut att ha!! Jag arbetade med trädgårdsarbete flera somrar i rad - det är nog i närheten?? Lillhagens sjukhus har enorm trädgårdsanläggning.. jag klippte gräs med en stor åkgräsklippare på heltid!! :) Sista sommaren hade jag min hund med mig.. Det var ett trevligt jobb.. Under tiden så skiftade patienterna på sjukhuset.. dementa.. psykiskt sjuka och så till sist även kriminella.. Sedan hörde jag att delar av det enorma sjukhuset blev flyktingförläggning...
Idag har vi haft födelsedag här!!
Frida fyller fjorton!!
Ha en bra vecka och vi ses snart!!!

Anonym sa...

Vilken underbar morgon promenad!
Vi har vår i luften här i Mälardalen nu, äntligen känns det som.
Ha en trevlig vecka.

Anonym sa...

Vilkenhärlig omgivning ni ser ut att ha. Inte alla förunnat att kunna titta ut över GBG. Hon är så fin Fixan på bilden med dammen bakom. //Anki

Lena sa...

Vilken utsikt! Det är fantastiskt när man kan se världen lite från ovan och vidga vyerna. Tidiga mornar kan vara de bästa :-).Hoppas ni har fått en bra början på veckan!
Många hälsningar från Lena och vovve-gänget.

Skicka en kommentar